1 månad med världens bästa ponny

Har haft världens bästa ponny i en hel månad nu och om exakt en månad är våran tävlingsdebut inplanerad!!
Vi har lärt känna varandra jättebra och det känns som jag haft henne betydligt längre! Ett exempel är idag när vi var på promenad efetr longering, då sa jag med busröst "ska vi springa??" då åker öronen spikrakt fram och hon börjar skaka på huvudet och väntar på att jag ska börja springa.. Söta ponnyn!
Sen när man kommer mot henne och hon står och ser sur ut och säger någonting så åker huvudet upp och öronen spikrakt fram!
Gud vad jag älskar henne!
Här kommer lite blandade bilder från min kamera som jag tagit under denna underbara månad..
charmtrollet första dagen hemma!
Ta inte kort på mig!!!
Alla bilder är tagna med min Canon Eos 1100 D av mig, Emma och min syster Rebecka

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad fin hon är :)

2012-08-26 @ 10:53:05
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0