Min åsikt om bloggportaler

Har bloggat på lite olika portaler och även hjälpt till med designer på lite olika.
Bloggplatsen: en väldigt dålig portal enligt min åsikt, det går knappt att ändra design och alla bloggar ser likadana ut om man bortser från färger och header. Det blir ingen snygg layout på bloggen.


Blogspot: perfekt för nybörjaren i design, det är jättelitet att göra en design och man behöver inte ens tänka på hur många pixlar headern är.
Devote: ingen portal jag är ett fan av, det känns bara så tråkigt och kanske lite fjortisaktigt. Såklart att inte alla som har devote är fjortisar (Kristina). Jag säger bara att många fjortisar har det.


Nattstad: den ultimata fjortisportalen! Folk har det bara för att tjäna pengar men det är så fult! Funkar som devote ungefär tror jag.


Blogg.se: min favorit! Man måste vara lite kunnig eller ha någon i närheten som är kunnig på koder för att kunna fixa designen, alternativet är att köpa en design. Just nu är det ju lite trögt med det nya systemet men de får nog bort många buggar snart. Jag gillar att ingen blogg är den andra lik och det kan bli så sjukt bra med designerna!


Ta mina ord med en nypa salt och tog ni illa upp skicka hatmejl på [email protected]


Kommentarer
Postat av: tiniizz

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA ,

Svar: Men sant ju fast du är ett undantag...
pluttlarsson.blogg.se

2012-08-31 @ 22:01:37
URL: http://www.hakunaamatata.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0