Otroligt ogenomtänkt och respektlöst av colting

Jonas Colting gjorde ett uttalande till expressen tidigare idag efter att Lisa Norden tagit en os-medalj. Där sa han – Tårarna sprutade. Efter segling, lerduveskytte och ponnyridning kom äntligen en äkta svensk medalj som är dränkt i blod, svett och tårar. Det är ett otroligt respektlöst uttalande till alla som seglar, utövar skytte eller rider. Speciellt respektlöst är det mot de tre personer som faktisk tagit medalj i dessa sporter. Alla har rätt till sin egen åsikt och alla får uttrycka sig som man vill men personligen så tycker jag att man ska respektera andra idrottsmän och kvinnor med de sporter de utövar. Jonas har fått många elaka meddelanden via twitter och där står han fast vid sitt uttalande och inser inte vilken respektlöshet han visade. Jag personligen respekterar alla sporter trots att jag har olika åsikter angående sporterna. Jag har även tröttnat på alla som påstår att ridsport inte är en sport att det inte krävs ansträngning. Själv satt jag av hästryggen idag svettig och röd i ansiktet. Så för Jonas colting har jag längre ingen respekt och han kan dra dit pepparn växer och ta sig i arslet!


Kommentarer
Postat av: Deidre

Nu har jag en tävling på min blogg! ser du vilken blogg det är? http://deidregejel.blogspot.se/2012/08/gissa-bloggen.html

2012-08-05 @ 19:14:16
URL: http://deidregejel.blogspot.se
Postat av: Tilda

Fin blogg! Gillar headern :))

Svar: Tack!! Det är dock dags att byta ut lite bilder :) de är ett år gamla :)
pluttlarsson.blogg.se

2012-08-07 @ 15:59:09
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0