Princess idag :)

Princess var DEN princess väldigt till och från idag. Jag red i tältet med de bortre portarna öppna samtidigt som de andra hästarna togs in vilket ledde till att hon slängde upp huvudet väldigt mycket.
Tränade galoppfattningar rätt mycket detta pass också, genom att nöta får man in det i systemet. Idag hade jag dock inget dressyrspö så det var betydligt svårare då spöet får henne mer lyhörd för hjälperna och för galopphjälpen.
Stressade efter ridpasset för att hinna fixa stallsysslorna innan jag skulle på innebandyträning.
Nu sitter jag här hemma, jag är extremt trött för jag är helt enkelt inte van att ha häst+träning samma dag även om jag haft det så i två år. På Baldi tiden. Saknar de mysiga fredagskvällarna vi hade i stallet. Vi hade alltid kvällsfodringarna och samtidigt som oss var alltid stallägaren och en tjej till som hjälpt mig väldigt mycket med Baldi.
Nu är gården såld och Baldi har flyttat ut på Hammarö. Känner att jag flöt ut lite där nu.. Åter till ämnet. Träningen gick helt okej, vi var rätt få och tog det hyfsat lugnt.
Puss och kram, nu ska jag duscha för att sedan gå och lägga mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0