Som ni kanske fattat

så är jag halft tillbaka, mest "jag lever" rapprter och ytliga inlägg. Anledningen?
Jag vill inte sitta inne vid datan nu när jag har mina sista dagar i frihet, snart börjar skolan... Åttan...
imorgon kör innebandyn igång och det ska väl bli kul, det är 21 dagar tills min födelsedag och 33 dagar kvar tills min och Princess debut på tävlingsbanorna om allt går som planerat. om det blir så kommer vi leka runt på en L:D och sedan en L:C.
snart kommer nedräkningen till höstlovet börja, sedan julovet, sportlovet, påskovet och till slut sommarlovet.
Kan säga att ponnyn har precis kommit in i en svacka i dressyren och på onsdag ska jag ut till sandgroparna med henne. 
Det är mycket att ta tag i för tillfället innan skolstarten och allt, jag vet inte ens när jag ska vara i skolan på torsdag..
Världens bästa får stå för bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0