Design by LO

Linn Olsson har ju släppt ett tävlingsset som kommer vara ute till försäljning snart. Inget son föll mig i smaken men för att jag är uttråkad ska jag överanalysera schabraket och luvan. Min kreation i paint blev det dålig kvalitet på så jag lägger in orginalet också!
 
1. Mellanrum mellan passopalerna! Det går inte för sig!! Ska det vara ska det vara gjort ordentligt!
2. Loggan, ser sjukt oproffsigt gjord med en font du kan hitta i word. Vad kan det vara nere i hörnet? blev det tryckfel när loggan skrevs ut eller ska den där ringen/stjärnan/oidentifierat objekt verkligen vara där?
3. Schabraket är skrykligt!!! Det får Absolut inte hända! Tyget ska ju vara perfekt struket! Det måste ju Linn fatta!
4. Spetsig kant på luvan. Du måste skoja?! det fulaste jag sett på länge faktiskt!
5. Du failade att ta kort på fin vit bakgrund då ett golv träder fram i bilden.
 
Nu återstår bara att se vad priset blir på detta schabrak. Blir det lättåtkomligt prismässigt eller kommer plånboken eka tom efter man köpt ett? som sagt det återstår bara att se!
 
Ps. Ta detta med en nypa salt! Jag är bara uttråkad och kvällshumorn börjar smyga på (inlägget skrivet vid halv elva på kvällen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0