The hobbit

En film som jag verkligen ser fram emot att se är The Hobbit. Jag har sett alla sagan om ringen filmerna och efter Harry Potter och THG så är det mina favoritfilmer. Jag ser verkligen fram emot att se den!
det går att tillägga att den har premiär på bio idag, jag ska dock inte gå idag utan lite längre fram.
På ett sätt vill jag inte se den heller. Under inspelningen dog ca 30 djur. Inte framför kameran utan de dog för att terrängen de spelade in på var farlig. Slukhål och branta avsatser var en del.
När de kom till inspelningen en dag hittade de en ponny som hade brutit ryggen men fortfarande var vid liv. Trots detta så fortsatte regissören att spela in. Det är bara hemskt enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0