Crazy pony..

Idag var hon inte halt vilket var super! Men däremot hade hon otroligt mycket energi! Jag kan säga att det gick inte att longera, antingen så sprang hon som en toke eller stannade och hotade med att stegra. Hon som hjälpte mig med att hitta ponny var där och hon försökte också men när hon lyssnade någorlunda så sa hon att vi skulle släppa henne istället. Så hon fick springa som en toke lös istället, hon visade upp sin finaste trav och hade jätteroligt. Sen när hon kände sig färdig med att springa så kom hon till mig och frustade. Jag gick och hämtade linan med ponnyn tätt i hälarna. Hon hade verkligen haft roligt för när hon kom in så var hon sjösvett. Nu ska jag snart åka till en kompis och sova där så inget mer inlägg för idag. Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Axelina

Tack så mycket för den för övrigt rådgivande kommentaren på min blogg! :-)

Svar: Det var inget, jag bara skrev mina tankar om det hela och hur jag resonerat själv om detta
pluttlarsson.blogg.se

2012-07-29 @ 15:03:35
URL: http://axelinaackie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0