Första ridpasset hemma

var helt okej, hon var ganska pigg men det är förståeligt eftersom hon inte hade gått hårt de senaste dagarna. Jag red ett tag och jag märkte att hon har en riktigt bra kondis!
Det är ju förståeligt då hon är en fälttävlandsponny i full tävlingskondition.
Eftersom att hon var så pigg så skule hon få galoppera av sig och jag galopperade varv på varv i ridhuset mn hon blev aldrig trött. Med jaccline så räcker det med två-tre varv.
Hon var stumtals väldigt fin men som sagt pigg då hon inte har gått ordentligt de senaste dagarna. Imorgon ska Rebecka rida princess och jag tar Jaccline och det blir dressyr/uteritt bara för att känna hur hon är ute.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0