Idag

Idag så red jag ut på princess tillsammans med rebecka och Fire, trots lite små incidenter (mjölkbil bland annat) så kom båda ekipagen hem säkert. Vi hoppade lite i skogen på små hinder och vi utforskade nya utevägar runt den "fina" travbanan. Den är mer som en skogsväg där man kan välja att rida in på sandbana. Dock vart det inte så mycket nytt. Jag hoppas att vi hinner rida en längre runda som kallas moholmsrundan innan flytten till sörmon, annars skulle det vara himla synd då det är en väldigt rolig runda med många olika vägar beroende på hur långt man vill rida. Runt sörmon tror jag att det finns väldigt bra utevägar. Men då kan inte jag och min syster rida ut tillsammans då vi måste låna en häst. Jag får hitta en annan rida ut kompis. Nu ska jag hämta mina hörlurar, mina stora som inte är sköna att sova med. Jag har nämligen tappat bort mina små så jag får köpa ett par nya. (hörlurar är en förbrukningsvara för mig..) Godnattkramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0