Idag

Idag var alltså första dagen med Sweet Princess, det kändes jättebra. Vi började med att släppa ut henne i hagen med de två pensionärerna och himlans vad hon blåste upp sig. Nacken och svansen rätt upp i vädret och hon visade upp sina finaste gångarter. Efter att ha packat in alla grejer och sagt hejdå till princess gamla ägare tog vi ut princess på en promenad tillsammans med Jaccline. Först så ledde jag Jaccline och rebecka princess men sedan bytte vi, ponnyn vart lite stressad när det sprang hästar i hagen bredvid vägen men hon lugnade ner sig efter ett tag. Något som var lite roligt var att vi hade ett ulltäcke hemma som vi har haft på Fire som är en b-ponny, vi tänkte att varför inte prova det finns ju en chans att det passar. Det passade! Så detta kommer vi att använda som transporttäcke på hösten och på våren. Har bilder på henne på kameran, dessvärre inte i hagen men i alla fall från innan vi gick iväg på promenad. Det var dock svårt att ta kort samtidigt som jag höll i Jaccline så ni får ha lite överseende när jag lägger ut dem. Men eftersom jag skriver detta inlägg på mobilen så kommer det en mobilbild som jag tog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0