Matilda Holmström..

En tjej som jag verkligen beundrar. Jag har följt henne ända sedan twolivesonpassion.blogg.se. På den tiden bloggade hon tillsammans med Matilda Hedlin. Hon har två hästar som heter Warum ich och Marròn. På alla inlägg hon skrev så var det elaka kommentarer. Hon kunde skriva ut a4 papper fulla med elaka kommentarer. Kommentarerna berodde i 99,9% av avundsjuka. Som grädden på moset fick hon ta bort sin häst Aztis som hade varit skadad en längre period. Många personer snokade i vad som var fel med honom. Personer som inte hade med saken att göra. Därför valde Matilda att inte skriva det på bloggen.
Trots detta så har Matilda stått stark hela vägen, hon har bara skakat av sig de elaka orden och blivit en cm längre.
Hon är en av mina största förebilder.
Jag kan erkänna att jag är inte lite avundsjuk på henne. Hon har två fina hästar och hon är så himla duktig på att rida! Men hon är värd allt hon har!
Jag hoppas verkligen att hon tar sig upp på internationell nivå, det är hon verkligen värd efter all skit hon fått ta!
Du hittar hennes blogg HÄR och jag hoppas att du gör som jag och följer den!

Hennes ena häst Warum ich som är riktigt läcker!

Hennes andra häst Marròn som också är riktigt läcker!


Aztis, han var riktigt fin! Det är så synd att han inte fick vara frisk!

Med detta säger jag att ni måste följa hennes blogg!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: My

sv: okej, vad för träning?

jag ser på tv och är sjuk :(

2012-06-04 @ 17:23:31
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0