..

Ska lägga in bilderna från idag på datorn och så kan jag lägga upp lite blandade bilder från dagen!

Idag: hann rida nästan ett helt pass på Jaccline, sen kände jag att hon var halt när jag travade av. Jag avslutade direkt och ledde henne. Sedan kände jag på henne att hon var lite svullen på vä framkota. Jag spolade kallt vatten och ställde in henne i boxen. Känns lite jobbigt att hon är halt men förhoppningsvis är det tillfälligt!

Imorgon är det ridning på ridskolan och jag hoppas att jag får rida Nike en gång innan jag ska starta. Annars kan jag lösa ut en privatlektion för att jag har jobbat på tävlingar.


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-05-16 @ 19:08:28
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0