Hmm :S

Jag förstår inte varför vissa bloggare är stora, vissa av de större hästbloggarna borde vara väldigt tråkiga att läsa
Typ Nellie Berntsson. Visst hon uppdaterar bra men det är sällan hon skriver ett läsvärt inlägg. Det är bara en massa egobilder. Fast jag förstår att hon vill visa hur snygg hon är för damn!! She is hot!

Dressyrmupparna, ingen av dem tävlar och Linn har bara skadade hästar vilket är riktigt tråkigt. Det är i regel inte roligt att läsa. Jag kan även tillägga att jag tror att deras blogg blev stor för att Linn var så känd på bdb/dayviews. Jag tycker dock att det är sjukt fina och duktiga tjejer som har kommit så sjukt långt!

Linn Olsson, har bara en massa jag är stolt över mig själv inlägg. Det är även mycket ååh jag är så ledsen för att jag ska sälja min häst. Vänta med att sälja winnetoo tills du blir arton istället om du älskar honom så mycket. Hon är som jag skrev om dressyrmupparna också riktigt duktig och fin! Jag avgudar hennes hästar som är egenutbildade!!
Nu när ni läser detta så ta det med en nypa salt. Om ni har några hatmeddelanden för att jag har förolämpat er idol så var vänligen skicka till [email protected]

Ps. Jag kan säga att med detta inlägget så menar jag inte att jag skriver bättre eller har bättre blogg.


Kommentarer
Postat av: matilda

håller helt med dig, vissa bloggar fattar man inte varför de är så fyllade. medan man undrar varför vissa bloggar aldrig lyfts fram, trots att de verkligen skulle göra det.

2012-05-03 @ 19:14:15
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0