Mina tvångstankar

1. Jag MÅSTE alltid ta tallriken som är näst överst i högen

2. När jag kokar makaroner och en åker ut i slasken så måste jag lägga dit en till så att den första inte känner sig ensam.

3. Jag kan bara tugga ett jämt antal gånger annars får jag panik! (2,4,6,8,10 osv.)

4. När jag ställer upp Jaccline på gången så ställer jag henne alltid längst in i stallet.

5. Jag måste ha samma skottkärra varje gång jag mockar, det har alltid varit så.

6. Jag putsar alltid stövlarna efter ridpasset annars får jag panik!

7. Jag måste knyta skorna på ett speciellt sätt annars måste jag knyta om efter fem minuter

Jag vet att jag är lite störd (jag kallar det limited edition)
Kram!


Kommentarer
Postat av: M_N Melinda - vinn ett pärlpannband!

haha, den med makaronerna xD gillar annars att du kallar det limited edition :)

2012-05-04 @ 19:53:59
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0