Nöjd!

Jag är nu hemkommen från tävlingen och har äntligen tid att uppdatera!
Jag kan först säga att jag är väldigt nöjd med resultatet idag och eftersom jag red lektionshäst så visste jag redan att jag inte skulle bli placerad.
På framridningen var hon väldigt stressad och spänd men det släppte efter ett tag. Hon blev fin i formen.
På banan var hon nästan som på framridningen, lite mer spänd vilket resulterade i att jag blev mer spänd.
Resultatet blev 61,5 och jag är nöjd!
Det blev inga bilder då jag glömde batteriet till kameran hemma.


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

Huvudsaken är att man är nöjd :) Och kul att du fick över 60%, då är det iaf en godkänd ritt :)

2012-05-27 @ 21:15:33
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0