Presentation Nike!

Hon är er sto imp. Irland, född 1999 och 143,5 cm hög. Okänd härstamning. Okomplicerad häst i hanteringen, ganska tittig. Det kan bli ett problem på hoppbanan. Hon är väldigt osäker i hoppningen, man måste visa att man har handen och skänkeln där för att stötta henne annars hoppar hon inte. Man måste även lägga henne rätt på hindrena annars vågar hon inte hoppa. I dressyren är hon mjuk och fin, inte den lättaste att rida i rätt form men när man känner henne så är det inte speciellt svårt att få henne lösgjord och fin.
I boxen är hon världens mysigaste om man känner henne, det har hänt flera gånger att vi bara har stått och gosat.
Denna ponnyn betyder väldigt mycket för mig och jag skulle bli riktigt ledsen om hon försvann ur mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Teamgustafsson

Haha gulligt!

Min ponny heter också Nike!

2012-05-05 @ 18:38:20
URL: http://teamgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0