Ridpasset

Det var så himla varmt så jag tog det ganska lugnt, bara skritt och trav då hon är ganska stel just nu. Red henne i en ganska låg form så att hon skulle arbeta igenom ryggen ordentligt. Det gick ganska bra. Men jag red ute i paddocken och då tappade hon automatiskt fokus då hennes nya bästa kompis som hon hade gått med i 30 min stog ju i en hage bredvid paddocken. -.-

Nu är jag snart hemma och då ska jag duscha, äta, byta om och vid fem ska jag till andra stallet och fixa inför tävlingen imorgon.
Igår skrev jag inte så mycket för jag umgicks med mina kompisar och sen vart det sängen direkt då jag var himla trött.
Jag kommer att skriva fler inlägg senare när jag har en dator i närheten.
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Naw tack :DD

2012-05-26 @ 15:21:46
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0