Ute i värmen!

Sitter ute med datorn här i värmen, tyvärr i skuggan då jag har bränt mig ganska ordentligt på armarna och solkrämen är slut.
Tänkte informera lite om vad som ska hända på slutet av denna vecka.
Idag: bara chilla!
Imorgon: ska jag bara vara med mina vänner och kanske ta årets första dopp ;)
Lördag: först ska jag rida Jaccline, sen på eftermiddag/kväll ska jag till ridskolan och bada, knoppa och fixa allt innan söndag. Jag är jättenervös!
Söndag: tävling! Startar 13.14 och uppdaterar med resultat så fort jag kan!


Kommentarer
Postat av: Alma

Hej! Har du egen häst eller rider du på ridskola? Undrade bara eftersom du först skrev att du skulle rida Jaccline och sen åka till ridskolan :) Hoppas du kollar min blogg!



kram Alma!

2012-05-24 @ 17:21:44
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0