Dagens ridpass Princess

Dagens rdipass på Pricess var helt okej, känslan var super till och från. Det kan ha varit att jag red på Aachen, jag har upplevt att hon trivs bättre på remont. Jag hade även hoppsadel då jag slappnar av bättre i mina ben i den. :)
Hon var lite stressad för att det var ca sex andra hästar i tältet samtidigt. Så fort en häst gick ut eller det kom in en y häst så var man tvungen att kolla in den ordetligt för det kunde ju varit ett monster förklätt till häst! :O Speciellt lille Fonzie var farlig för han är ju liten!
På torsdag ska Emma rida Pricess igen, det ar varit ett tag sen sist för att hon har jobbat väldigt mycket.
Ignorera mi mongomin och kolla på min fiiina ponny!

Kommentarer
Postat av: Emely Björkqvist

hej! :) riktigt fin blogg! kanske kika in på min? har just nu en Finn 5 fel där man kan vinna en länkning :)

2012-11-09 @ 16:29:37
URL: http://emelybjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0