En bra blogg enligt mig

En bra blogg enligt följer dessa punkter:
  • Bra uppdatering, minst två läsvärda inlägg om dagen. En blogg full med egobilder med en mening till är inte rolig att läsa.
  • Bra grammatik och stavning. En blogg full med stavfel och dålig grammatik är bara irriterande. Lyssna noga på Svenskalektionerna gott folk!
  • Mycket bilder! Många bilder är alltid roligt att kolla på. Kanske inte ett inlägg fullt med 30 snarlika bilder. Bilder som blandas med text är min favorit! Nu menar jag inte halvtaskiga mobilbilder utan bilder tagna med en bra ordentlig kamera!
  • En fin design. En blogg med ett standardtema från portalen är aldrig roligt, det ska vara en fin design med fina bilder.
  • Ett bra upplägg. Man pikar inte andra bloggare och skriver på ett schysst sätt, att pika gjorde alla förra året och det blev stora bloggbråk vilket som läsare inte är kul att se.
  • Åsikter. Det är alltid roligt att se vilka olika åsikter folk har. Dock ska dom vara uttryckta på ett sätt som inte kan tolkas som otrevligt. Det är då man slipper tusen elaka kommentarer på sina andra inlägg.

Dessa punkter är det som får mig att stanna kvar på en blogg. Jag har tagit bort massa bloggar från min följlista i bloglovin för att de inte uppnått en eller flera av dessa punkter. Jag bryr mig inte om det är en stor eller liten blogg utan är den bra så lägger jag till den i bloglovin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0