Min dag idag

Idag har jag varit i Kristinehamn och spelade match med innebandyn, vi vann med 3-2. Jag agerade dock bänkvärmare då det var andra målvaktens tur att stå. Förresten spelade vi DM-match för någon vecka sen som vi också vann. Det var under min bloggpaus om jag minns rätt.
Efter det åkte jag till Princess och mockade och borstade lite på henne. Det är tävling imorgon på sörmon och allt var harvat och uppställt så jag kunde inte rida. Men jag bostade på henne och myste med henne. Hon är ju så go, när man pussar henne på mulen så pillar hon en i ansiktet med sin överläpp. De e min ponni det!
Nu sitter jag hemma och kollar på Harry Potter, bästa filmserien of all times!! :D

Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Hahah jaa det är underbart att rida små ponnys! :D Riktigt fin blogg btw, älskar headern! :)

Svar: jag veet!! Tack så jättemycket!
pluttlarsson.blogg.se

2012-11-03 @ 21:04:17
URL: http://ericsonstahlin.blogg.se
Postat av: Jennifer

Sv: Tack va gullig du är! :))
Din ponny var super söt! :))

Svar: du ska se när hon gör sina grimaser! då ska vi snacka söt!! :D
pluttlarsson.blogg.se

2012-11-03 @ 21:10:53
URL: http://ponyryttarna.blogg.se
Postat av: Erika

Sv
Grappa kallas hon. :-)
Hon har aldrig stått på ridskola.
Hon har ägts av hon som äger henne nu sen hon var 1 år gammal. :-)

Svar: Nä då var det inte samma, men de var väldigt lika i alla fall! :)
pluttlarsson.blogg.se

2012-11-04 @ 07:06:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0