dagens ridpass

dagens ridpass på Princess var en stor förbättring mot hur hon har varit de senaste två veckorna, hon stannde ett par gånger men inte alls lika många som hon gjorde i lördags. Då stog hon och bråkade konstant i 40 minuter. Jag hade hoppsadeln idag för att jag kände för att ha den idag. Men det var ingen skillnad på min ridning. Jag jobbade med öppnor och skänkelvikningar. Om hon bara slutar att bråka helt så är hon en sjukt fin ponny som an gå långt! Imorgon går hon träning för Antonia med Rebecka och på Torsdag ska Emma rida. Det blir lite vä många dressyrpass med det var alldelles för mörkt för att rida ut när jag kom till stallet tyvärr men på fredag eller lördag rids hon ut på och den andra longeras hon. På söndag får rebecka göra vad hon vill med prinsessan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0