Fire

Samtidigt som jag var medryttare på Baldi så var min syster medryttare på en annan ponny som heter Fire. Han är en före detta ridskolehäst som Antonia äger. Jag red honom en dag i veckan under en perriod som hon var i skolan och läste till ridlärare. Han är en sjukt lat liten sak som kan de mesta sätten att komma undan på. 
Vid ett tillfälle har han kastat av Antonia när hon skrittade på långa tyglar bara för att han visste att han skulle få jobba. 
Jag kommer ihåg ett tillfälle när jag red barbacka på honom, han bockade och sparkade och höll på men jag satt kvar för att han var så tjock att det bara var att lägga skänklarna runt magen på honom så satt man där vad han än gjorde. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0