Princess

Princess har blivit 100 gånger värre med sin stanna och backa grej, så nu ska Emma från Dressyrsnack.se rida imorgon så ser vi om hon gör samma sak för henne också och sen ska vi komma igång så att hon går för tränare minst 2 ggr i veckan. Vi måste lösa detta problem så snart som möjligt! 
Jag kommer troligtvis att träna för min gamla ridlärare som jag ridit för i ca 5 år då hon vet alla mina svaga punkter och kan hjälpa mig med dom. Dels också för att enda dagen som passade för mig var måndagar och då jobbar inte Antonia (hon som hjälpte oss med hästköp) tyvärr. Dock kommer Rebecka förmodligen rida för henne på Onsdagar. Vi kommer att lägga hoppningen lite åt sidan för hon måste ju svara fram för skänkeln utan att stanna och backa innan man gr sig på hinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0