Princess igår

Igår var Princess väääldigt fin men hon var även väldigt bråkig. Det var ju jetejobbigt!
Jag började med att skritta ganska länge, jag gick över i trav och stretchade henne i låg form. hon fick en kort vilopaus och sen tog jag upp henne i formen i först skritt, hon var sjukt fin men som jag sagt bråkig. Vid ett tillfälle hoppade hon över ett osynligt hinder för att slippa jobba. Mongohäst!
fortsatte joba med öppnor/slutor och skänkelvikningar. det var kanske inte så uppskattat men jag är en hemsk människa. ;) Även i de så jobbade hon på förvånansvärt bra.
Jag gick över i galopp med tanken, nu kommer det skita sig, men icke sa Nicke hon jobbade på helt sjukt bra förutom när det blev snäppet fr jobbigt för henne. Jag är stolt över min lilla flicka och hoppas att hon fortsätter att gå såhär bra!
En bild från tävlingen, man måste älska mitt uttryck! Prinsessan är himla söt dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0