vart är mitt träns och schabrak? :/

Jag har beställt både ett träns och ett schabrak från en lokal ridsportsbutik för ungefär en månad sen och de har fortfarande inte kommit. De skulle ringa när sakerna kom men jag har inte fått något telefonsamtal än.
Det var ett globusträns och ett hvpoloschabrak. Om det nu visar sig tt sakerna kommit så blir jag ledsen då jag fick löftet att de skulle ringa när de kom. De ringde när min hjälm kom trots att den var slut på centrallagret så min hjälm fick åka från holland och posten krånglade. Jag hade sagt att jg skule hitta en annan hjälm men då kom hjälmen dagen efter och jag kunde hämta den :)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Johanna! Kan ni fodra lunch på lördag? Så tar jag er lunchfodring nästa vecka på lördag?

Jag är för lat för att kolla upp ditt nummer, så jag skriver här :)

/Maria

2012-10-11 @ 14:50:53
URL: http://Dressyrsnack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0