Har ju varit borta ett tag

Men nu när jag gick in möttes jag av massa (massa för att vara min lilla blogg) snälla kommentarer och nu lovar jag att uppdatera mer! :)
Kan säga att princess gick ganska bra igår, fjantig men bra!
Vi var först i tältet och red sen gick vi till ridhuset. Det stog några hinder där så vi var lite busiga och hoppade i dressyrsadeln.
Hon var taggad och hoppade väldigt mycket högre än hon behövde (kanske är en Hint till mig att hoppa högre..) och fick beröm över att hon hoppade fint, hon hoppar ju med mycket rygg och fin teknik. Sen suger hon tag i hindrena också så hon kommer bli bra med rutin! :)
Förresten kolla vilka sötsaker vi har på sörmon, sju stycken för att vara exakt :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad heter den på sista bilden? Den är jättelik en annan ponny som jag känner, kanske det är samma? Svara gärna på min blogg så jag inte missar svaret :)
Kram

Svar: Den heter Mozart tror jag :)
pluttlarsson.blogg.se

2012-10-07 @ 22:41:29
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0