Princess igår och idag

Igår hade jag inte mycket tid över till att skriva, åkte direkt från stallet och red sen direkt på innebandy för att sen komma tillbaka till stallet och fixa allt annat. Princess var helt ok igår. Hade nog lite träningsvärk för hon var inte lika smarbetvillig som vanligt, inte för att hon är det men det var ännu sämre. Det var ändå inte dåligt.
Idag så red jag dressyr igen för att jag har hoppträning idag. Fick ungefär samma känsla som i förrgår men jag gjorde lite mer avancerade saker denna gång. Jag visste inte riktigt hur långt jag skulle pressa henne då.
Nu börjar galoppen komma ordentligt på henne, hon lyssnar mycket bättre nu och kör inte upp huvudet på samma sätt.

Jag har dock märkt att hon har blivit lite skänkeldöv det senaste, fick en ide från Dressyrsnack att det kan vara för att det är pälsbyte.
Woop woop, startlistorna!! (står fel ägare på prinsessan)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar;)

Ha en bra dag!:)

2012-09-20 @ 10:19:51
URL: http://ezzaaass.blogg.se
Postat av: RetardRiders - Martina

Lycka till på tävlingen :D!

Svar: Tack!
pluttlarsson.blogg.se

2012-09-20 @ 11:47:39
URL: http://RetardRiders.Blogg.Se
Postat av: Anna & Astrid

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

Svar: Haha de gör inget, kollar in på er blogg när jag har tid :)
pluttlarsson.blogg.se

2012-09-20 @ 13:29:07
URL: http://www.astridoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0