Sitter i bil

Sitter nu i bil påväg upp till kära Karlstad, vi åkte av färjan in i Sverige för 45 min sen och jag kan säga att det är en trött minibuss som åker upp mot hemstaden.
Jag har haft det bra i Polen, ätit god mat och ridit ganska långa uteritter.
Dock så blev jag sjuk (förkyld) på 1 april (ingen trodde mig) så jag var helt borta på kvällen. Då var dom som vi bodde hos så snälla så jag fick en förkylningsmedecin som dom brukade ge till sina barn och det blev genast bättre!
Skriver mer sen och uppdaterar med bilder (jag var ju på ett koncentrationsläger också)


Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg header :)

Svar: Tack! :D
pluttlarsson.blogg.se

2013-04-05 @ 18:30:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0