Mycket att se fram emot!

2013 kommer att bi ett roligt år! Här är bara ett par saker jag har att se fram emot:
  • SM-slutspel i innebandy om fyra veckor. Hoppas att vi tar guld iställt för silver denna gång!!
  • Princess och jag kommer att göra en ordentlig debut på tävlingsbanan och denna gång ska jag komma ihåg att spänna sadelgjorden.
  • Under påsklovet kommer jag att befinna mig i Polen med konfrimationen. Vi ska rida och besöka ett koncentrationsläger
  • SOMMARLOV! Att få sova ut och vara uppe halva natten. Frihet!
  • Putte i parken! 4 dagar full med musik! Jag har inget mer att säga än att jag är sjukt taggad med tanke på att de artisterna som redan släppts är helt sinnes bra. De allra bästa brukar komma mot slutet!
  • Jag ska till Tjeckien för att min kära syster ska spela en innebandycup där. Vi åker dagen efter PIP. Jag vet dock inte än om det är något att se fram emot.
  • Nian börjar och då är det bara ett år kvar tills jag är fri från Hultsbergsskolan. Tio år har jag gått där då!
  • Jag blir Femton i septeber och vem ser inte fram emot sin egen födelsedag? Jag får äntligen cykla utan hjälm då!! ;)

Det kommer tillkomma massa saker på vägen men dessa är de jag vet om i nuläget. Jag vill bra att det ska bli sommar! 2013 har bara börjat och jag har massa saker gjorda och massa saker att se fram emot! Jag hoppas på ett bra första tävlingår med princess och att vi får klättra i klasserna lite.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0