Saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag kan hela fresh prince of bel air rapen utantill
  • Jag går alltid upp ca tio minuter innan jag ska åka till skolan
  • Jag har fortfarande inte förstått att jag spelar i ett av Sveriges bästa 98 lag i innebandy
  • Jag skulle kunna leva på Corny big. Godaste som finns!
  • Jag är alltid helt knäpp på fredagseftermiddagar i skolan. Helgkänslor? 
  • Om jag fick ta med mig tre saker till en öde ö så skulle det vara : Dora utforskaren, hennes ryggsäck och Batmans bälte. 
  • Jag har en blå iPhone
  • Jag har B i bild trots att jag har lika stor talang på att måla som en sjuåring
Alla som känner mig vet redan detta men jag har ju läsare som inte länner mig ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fia- C A P A L L

Sv; Tack, vilket kul tips! :-D

// Fia - C A P A L L
www.capalls.se

Svar: Det var ingen orsak ;)
pluttlarsson.blogg.se

2013-02-05 @ 08:16:17
URL: http://capalls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0