Återigen ska jag komma tillbaka! :D

Tog lite julledigt från bloggen, Eller ah jag tog jul/nyårsledigt... Men nu ska jag komma igång och försöka blogga igen ;)
Just nu sitter jag på ett hotellrum i Göteborg, jag och mitt innebandylag är på Gothia cup. Vi har än så länge spelat en match som var mot palmstaden som vi vann med 13-0. Jag fick röra bollen två gånger under hela matchen.. Imorgon ska vi möta Fagerhult/Habo och Pixbo/Wallenstam. Båda lagen har vi mött förut och vunnit över så jag har höga förhoppningar ;). 
Ett lycka till kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: tiniizz

lycka till ❤

Svar: Tack mongo! :D
pluttlarsson.blogg.se

2013-01-03 @ 22:43:23
URL: http://www.hakunaamatata.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0