Ingen ridning igår & dagens ridpass

Det vart ingen ridning igår då det var upptaget överallt och eftersom jag hade innebandyträning på kvällen så kunde jag inte vänta på att lektionerna skulle sluta. Eftersom det var ganska rakt hem och byta om för att sedan packa och åka på träning, sedan komma hem sent. Duscha och gå och lägga sig så blev det ingen bloggning igår tyvärr.
Idag hade jag därför en pigg och ganska spänd ponny. En bidragande faktor var att jag var tvungen att rida i tältet och där trivs inte princess så bra, hon tycker att dt är äckligt när det blåser i tältduken. Så hela passet var det fokus på att få henne avslappnad. Det gick väl hyfsat. I sluten var hon avlsappnad och nöjd. Efter passet så släppte jag henne lös för att vi var själva. Hon kastade sig ner och rullade sig och ställde sig sen vid ingången medans jag mockade. Mongoponny!
Instagrambild från julafton ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Nu är din illustration-bild klar!

För att nå den kan du gå in på vår blogg, hoppas du blev nöjd!

Svar: tack! Den blev superfin!
pluttlarsson.blogg.se

2013-01-13 @ 16:19:33
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Mercedes

söt öronbild :)
kram

Svar: Tack! :D
pluttlarsson.blogg.se

2013-01-13 @ 22:43:53
URL: http://photobelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0