Saknar dig kompis <3

Jag kommer nästan varje dag på mig själv att tänka "nu börjar det bli dags att hälsa på Baldi" och kommer sen på att han inte finns längre... Det gör ont i hjärtat och jag saknar honom mer och mer för varje dag

Baldi Special 1990~28/3 2013

Han var så himla snäll, självklar med glimten i ögat. När jag tittar på bilder saknar jag bara min kompis ännu mer. Jag sa inte hejdå den där tisdagen, jag sa "på återseende". Jag tror att man får träffa alla människor och djur som var en kär när man dör. Jag måste tro det för då får jag träffa lilla ponnyn igen.


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Vilken söt ponny :)

2013-06-25 @ 22:13:09
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0