Oacceptabelt

Min bloggning.. Lite uppdaterande inlägg lite då och då för att visa att jag lever. De läsare jag hade har nu försvunnit (förutom Clara såklart). ;)
Det har varit väldigt mycket med innebandyn och princess. Jag hade någon slags aktivitet 6-9 gånger i veckan. På det ska jag sköta skolan därför fick jag prioritera bort bloggen helt enkelt.
Nu är innebandysäsongen alldeles strax slut och jag kommer ha mer tid och ska då också verkligen försöka komma igång med bloggen.
Princess går bara bättre och bättre hela tiden. På söndag ska vi vara med i en duellhoppning på ridskolans påskshow. Ridskoleryttare mot privatryttare. Jag vet redan nu att princess kommer att bocka sig igenom allt. När vi tränade lite på snäva snabba svängar så bockade hon, sen ska det blandas in hinder i det hela. ;) jag kan verkligen tänka mig att det blir en rolig syn.
Bjuder på en innebandybild.. SM guld <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0